MediaWatch

Annoncesnyd kaster skygger over boomende online-marked

Stigende svindel med online annoncering risikerer at udhule tilliden til markedet, viser norsk undersøgelse. I Danmark er nye tiltag er på vej for at modvirke annoncesnyd.

Foto: Jens Dresling/Polfoto

Er et klik altid et klik?

Det spørgsmål er blevet stadig mere relevant for annoncører, medier og mediebureauer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

B.T.'s fejlskud bekymrer ikke brancheorganisation

Direktør for Danske Medier ser B.T.’s investeringslyst som et sundhedstegn, selv om storbyeventyret kuldsejlede på under et år. Det er dog nødvendigt at knække koden til de lokale og digitale læsere, mener han.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs