MediaWatch

Saxo vil stjæle kunder med nyt abonnement

Den digitale boghandel med JP/Politikens Hus i ejerkredsen planlægger en ny abonnementsmodel i efteråret, der skal lokke kunderne fra Mofibo og konkurrenterne.

Jørgen Balle Olesen, direktør, Saxo | Foto: Valdemar Jørgensen/Polfoto/Arkiv

"All you can read" bliver titlen på en ny abonnementsmodel fra landets største online boghandel Saxo.com. Som navnet antyder, vil det nye tiltag være en udvidelse af Saxo's eksisterende plus-abonnement, der giver medlemmerne rabat på alle titler, så de også vil få ubegrænset adgang til et bagkatalog af lydbøger og e-bøger som en del af deres abonnement.

Forventningen er, at boghandlen vil stille 5-10.000 digitale titler til rådighed, når den nye abonnementsmodel bliver lanceret i efteråret, fortæller Jørgen Balle Olesen, adm. direktør i Saxo, som JP/Politikens Hus ejer en tredjedel af. Det er en strategi, der lægger virksomheden i direkte konkurrence med populære tjenester som Mofibo.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs