
"All you can read" bliver titlen på en ny abonnementsmodel fra landets største online boghandel Saxo.com. Som navnet antyder, vil det nye tiltag være en udvidelse af Saxo's eksisterende plus-abonnement, der giver medlemmerne rabat på alle titler, så de også vil få ubegrænset adgang til et bagkatalog af lydbøger og e-bøger som en del af deres abonnement.
Forventningen er, at boghandlen vil stille 5-10.000 digitale titler til rådighed, når den nye abonnementsmodel bliver lanceret i efteråret, fortæller Jørgen Balle Olesen, adm. direktør i Saxo, som JP/Politikens Hus ejer en tredjedel af. Det er en strategi, der lægger virksomheden i direkte konkurrence med populære tjenester som Mofibo.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Radio- og podcastplatforme håber på mere fair konkurrence med ny støttemodel
Public Service Puljen og Innovationspuljen bliver åbnet for, at der kan søges støtte til lyd - og det er et vigtigt skridt, lyder det fra en række lydproducenter. Mens Podimo ”helt sikkert” vil søge, afventer Radio ABC og Zetland de endelige støttekriterier. Egmont ser nyt forretningspotentiale i aftalen.