Saxo vil stjæle kunder med nyt abonnement

Den digitale boghandel med JP/Politikens Hus i ejerkredsen planlægger en ny abonnementsmodel i efteråret, der skal lokke kunderne fra Mofibo og konkurrenterne.
Jørgen Balle Olesen, direktør, Saxo | Foto: Valdemar Jørgensen/Polfoto/Arkiv
Jørgen Balle Olesen, direktør, Saxo | Foto: Valdemar Jørgensen/Polfoto/Arkiv

"All you can read" bliver titlen på en ny abonnementsmodel fra landets største online boghandel Saxo.com. Som navnet antyder, vil det nye tiltag være en udvidelse af Saxo's eksisterende plus-abonnement, der giver medlemmerne rabat på alle titler, så de også vil få ubegrænset adgang til et bagkatalog af lydbøger og e-bøger som en del af deres abonnement.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også