MediaWatch

Færre deler og liker artikler på Facebook

De 10 mest populære udgivere på Facebook har 40 pct. færre delinger, likes og kommentarer i dag sammenlignet med for ni måneder siden.

Foto: PR/Facebook

De mest populære medieudgivere på Facebook har i løbet af de seneste ni måneder oplevet et bemærkelsesværdigt fald i antallet af likes, delinger og kommentarer fra brugerne på det sociale medie. Det viser en analyse fra News Whip.

Analysen viser, at de 10 mest populære engelsksprogede medier på Facebook i april havde over 40 pct. færre delinger, likes og kommentarer til artikler sammenlignet med juli 2015. Det samlede antal af såkaldte engagements er i løbet af de ni måneder faldet fra 287 mio. til 162 mio.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Yousee-ejer skyder gang i historisk it-projekt

Nuuday sætter nu gang i et fireårigt digitalt transformationsprojekt, der kommer til at stå koncernen i en milliard kroner. Op mod 80 pct. af de gamle systemer fra TDC-tiden skiftes ud. Investeringen skal sikre Nuudays digitale udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs