MediaWatch

Færre deler og liker artikler på Facebook

De 10 mest populære udgivere på Facebook har 40 pct. færre delinger, likes og kommentarer i dag sammenlignet med for ni måneder siden.

Foto: PR/Facebook

De mest populære medieudgivere på Facebook har i løbet af de seneste ni måneder oplevet et bemærkelsesværdigt fald i antallet af likes, delinger og kommentarer fra brugerne på det sociale medie. Det viser en analyse fra News Whip.

Analysen viser, at de 10 mest populære engelsksprogede medier på Facebook i april havde over 40 pct. færre delinger, likes og kommentarer til artikler sammenlignet med juli 2015. Det samlede antal af såkaldte engagements er i løbet af de ni måneder faldet fra 287 mio. til 162 mio.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs