MediaWatch

Færre deler og liker artikler på Facebook

De 10 mest populære udgivere på Facebook har 40 pct. færre delinger, likes og kommentarer i dag sammenlignet med for ni måneder siden.

Foto: PR/Facebook

De mest populære medieudgivere på Facebook har i løbet af de seneste ni måneder oplevet et bemærkelsesværdigt fald i antallet af likes, delinger og kommentarer fra brugerne på det sociale medie. Det viser en analyse fra News Whip.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

16 medarbejdere fratræder på Jyllands-Posten

Syv journalistiske medarbejdere forlader avisen, mens yderligere ni medarbejdere er blevet opsagt - herunder en redaktionel analysechef. Derudover lukker Jyllands-Posten for kommentarsporet på Facebook. (Opdateret)

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs