Færre deler og liker artikler på Facebook

De 10 mest populære udgivere på Facebook har 40 pct. færre delinger, likes og kommentarer i dag sammenlignet med for ni måneder siden.
Foto: PR/Facebook
Foto: PR/Facebook

De mest populære medieudgivere på Facebook har i løbet af de seneste ni måneder oplevet et bemærkelsesværdigt fald i antallet af likes, delinger og kommentarer fra brugerne på det sociale medie. Det viser en analyse fra News Whip.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også