MediaWatch

Business Insider Nordic er gået i luften

Business Insider har lanceret sin nordiske satsning, der skal tage kampen med danske erhvervsmedier.

Erhvervsmedierne i Danmark, Sverige, Norge og Finland fik en ny konkurrent i sidste uge, da Business Insider Nordic gik i luften. Det nye engelsksproget erhvervsmedie skal tiltrække læsere med en blanding af nyheder fra Business Insiders globale hjemmeside krydret med nordiske erhvervshistorier.

Der var dog hverken højtlydte fanfarer eller storstilede pressemeddelelser, da Business Insider Nordic blev lanceret. I første omgang er der tale om en såkaldt soft launch for det digitale businessmedie, der er et samarbejde mellem Bonnier Business Media og Business Insider.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"

Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs