MediaWatch

Medier: Business Insider bliver ikke en konkurrent

Danske medier frygter ikke konkurrencen fra Business Insiders nordiske satsning. Læserne vil have dybdeborende erhvervsstof på dansk, lyder vurderingen.

Det kræver blot et enkelt scroll ned ad Business Insiders hjemmeside for at konstatere, at erhvervsmediet favner bredt i sit forsøg på at indfange læsernes interesse.

En analyse af Tysklands økonomi som Eurozonens næste problembarn møder læserne øverst på sitet, mens de længere nede på hjemmesiden får serveret en smagstest af hotdogs fra nogle af USA’s mest populære fastfoodkæder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"

Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs