MediaWatch

Medier: Business Insider bliver ikke en konkurrent

Danske medier frygter ikke konkurrencen fra Business Insiders nordiske satsning. Læserne vil have dybdeborende erhvervsstof på dansk, lyder vurderingen.

Det kræver blot et enkelt scroll ned ad Business Insiders hjemmeside for at konstatere, at erhvervsmediet favner bredt i sit forsøg på at indfange læsernes interesse.

En analyse af Tysklands økonomi som Eurozonens næste problembarn møder læserne øverst på sitet, mens de længere nede på hjemmesiden får serveret en smagstest af hotdogs fra nogle af USA’s mest populære fastfoodkæder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs