MediaWatch

Nye trafiktal bliver udskudt endnu engang

Danske Medier Research må nok engang udskyde lanceringen af de nye trafiktal, der bl.a. giver daglige tal for trafikken på danske medier.

Foto: Jens Dresling/Polfoto/arkiv

Oprindeligt skulle onlinemarkedet have vekslet til en ny trafik-valuta marts. Men siden blev lanceringen af de nye trafikdata, der bl.a. skal vise styrkeforholdet mellem danske medier på dagsbasis, udskudt til 2. maj - altså på mandag.

Branchen må imidlertid ruste sig med yderligere tålmod, for heller ikke den dato kommer til at holde stik. Lanceringen af de nye tal er udskudt endnu engang, oplyser Danske Medier Research i en mail.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs