MediaWatch

Nye trafiktal bliver udskudt endnu engang

Danske Medier Research må nok engang udskyde lanceringen af de nye trafiktal, der bl.a. giver daglige tal for trafikken på danske medier.

Foto: Jens Dresling/Polfoto/arkiv

Oprindeligt skulle onlinemarkedet have vekslet til en ny trafik-valuta marts. Men siden blev lanceringen af de nye trafikdata, der bl.a. skal vise styrkeforholdet mellem danske medier på dagsbasis, udskudt til 2. maj - altså på mandag.

Branchen må imidlertid ruste sig med yderligere tålmod, for heller ikke den dato kommer til at holde stik. Lanceringen af de nye tal er udskudt endnu engang, oplyser Danske Medier Research i en mail.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs