Franske adblock-erfaringer: Nultolerance virker bedst

Medier med nultolerance over for adblockere opnår de bedste resultater, viser erfaringer fra seks franske udgivere.
Foto: Peter Dejong/Polfoto
Foto: Peter Dejong/Polfoto

I slutningen af marts gik seks franske udgivere sammen i en fælles kampagne mod adblockere. Medierne Le Monde, Le Figaro, RTE, Le Parisien og L’Equipe satte sammen med musiktjenesten Deezer foden ned over for brugere med en adblocker installeret i deres browser, skriver Digiday.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også