Iagttager: Instant Articles er kompleks for store medier

Små medier og bloggere får pludseligt lettere adgang til eksponering, mens større mediehuse har udsigt til at overdrage magt til Facebook uden at vide, om Instant Articles kan lønne sig, mener medieiagttager.
Foto: Jens Dresling/Ritzau/Arkiv
Foto: Jens Dresling/Ritzau/Arkiv

Facebooks Instant Articles går i luften tirsdag for alle udgivere. Som MediaWatch har skrevet tidligere, vælger flere danske medier at stå på sidelinjen og se, hvordan den indledende runde for Instant Articles udspiller sig.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også