The Atlantic: Instant Articles er – måske – en succes

Det er for tidligt at konkludere, om Instant Articles er en gevinst for medierne eller ej, mener direktør for The Atlantic, som har brugt Facebooks platform i et år.
Foto: PR/Facebook
Foto: PR/Facebook

12. april bliver Facebooks Instant Articles tilgængelig for udgivere over hele verden. Det stiller medier over for det svære valg, om de skal blive en del af nyhedsplatformen og få del i Facebooks mange brugere, eller om de skal vælge at stå uden for og bibeholde deres redaktionelle frihed til selv at prioritere nyhedsstrømmen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også