MediaWatch

Facebook giver bedre muligheder for annoncørbetalt indhold

Det sociale medie udvider de kommercielle døre, så medier kan publicere annoncørbetalt indhold.

Facebooks topchef, Mark Zuckerberg. | Foto: Kay Nietfeld/AP/Polfoto

Med nyt tiltag vil Facebook gøre det nemmere for medier og andre udgivere at publicere annoncørbetalt indhold, også kaldet branded content. Det skriver Facebook i et blogindlæg.

Opdateringen af Facebooks kommercielle indholdspolitik skal udvide de kommercielle muligheder for medier og meningsdannere, der kan lægge annoncørbetalt indhold på f.eks. Instant Articles, videoer og andre opslag.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Tidligere Loud-direktør lancerer nyhedspodcast

Pengene til lanceringen af projektet er de tre måneders løn, som Rasmus Mark Pedersen fik efter at være blevet fyret fra det tidligere Radio Loud. Om et halvt år skal podcasten have økonomi til at ansætte flere medarbejdere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs