MediaWatch

Danske medier vil med på virtual reality-bølgen

Virtual reality bliver spået til at revolutionere måden, journalistik bliver formidlet i fremtiden. Danske medier som TV 2 og Politiken har fokus på teknologien.

Foto: Andy Kropa/AP/Polfoto/Arkiv

Facebook-grundlægger Mark Zuckerberg har kaldt det for den næste store digitale platform. I november kastede New York Times sig som et af de første store medier over teknologien og lancerede en app, der fortæller historier i det nye format.

Virtual reality er et af tidens buzzwords blandt internationale mediekoncerner. En række andre medier som CNN og Wall Street Journal har fokus rettet mod teknologien som fremtidens journalistiske formidlingsplatform.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs