Quartz: Fra 0 til 200 millioner seere på under et år
I maj 2015 satte det amerikanske onlinemedie Quartz tre medarbejdere til at eksperimentere med, hvilket indhold der fungerer bedst på video, og ikke mindst hvordan mediet kommer i kontakt med brugerne. På daværende tidspunkt stod der et stort rundt nul ud for Quartz’ seertal. I dag - 10 måneder senere - har erhvervsmediet rundet 200 mio. videovisninger. Det skriver Digiday.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Fremtidens førerløse nyhedsfartøjer
For abonnenter