Quartz: Fra 0 til 200 millioner seere på under et år
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7534739.ece/ALTERNATES/schema-16_9/quartz.jpg)
I maj 2015 satte det amerikanske onlinemedie Quartz tre medarbejdere til at eksperimentere med, hvilket indhold der fungerer bedst på video, og ikke mindst hvordan mediet kommer i kontakt med brugerne. På daværende tidspunkt stod der et stort rundt nul ud for Quartz’ seertal. I dag - 10 måneder senere - har erhvervsmediet rundet 200 mio. videovisninger. Det skriver Digiday.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Fremtidens førerløse nyhedsfartøjer
For abonnenter