MediaWatch

Quartz: Fra 0 til 200 millioner seere på under et år

På blot ti måneder har det amerikanske onlinemedie Quartz fået mere end 200 millioner videovisninger. Succesen handler ifølge mediet selv om at fokusere på brugernes foretrukne platforme.

I maj 2015 satte det amerikanske onlinemedie Quartz tre medarbejdere til at eksperimentere med, hvilket indhold der fungerer bedst på video, og ikke mindst hvordan mediet kommer i kontakt med brugerne. På daværende tidspunkt stod der et stort rundt nul ud for Quartz’ seertal. I dag - 10 måneder senere - har erhvervsmediet rundet 200 mio. videovisninger. Det skriver Digiday.

Forklaringen på væksten er ifølge Quartz selv et kontinuerligt fokus på at være tilstede på de platforme, som brugerne foretrækker, og det er først og fremmest på mobilen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs