Quartz: Fra 0 til 200 millioner seere på under et år

På blot ti måneder har det amerikanske onlinemedie Quartz fået mere end 200 millioner videovisninger. Succesen handler ifølge mediet selv om at fokusere på brugernes foretrukne platforme.

I maj 2015 satte det amerikanske onlinemedie Quartz tre medarbejdere til at eksperimentere med, hvilket indhold der fungerer bedst på video, og ikke mindst hvordan mediet kommer i kontakt med brugerne. På daværende tidspunkt stod der et stort rundt nul ud for Quartz’ seertal. I dag - 10 måneder senere - har erhvervsmediet rundet 200 mio. videovisninger. Det skriver Digiday.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også