Danske Medier: Ingen fælles tiltag mod adblockere
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8512749.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Danske%2520Medier.jpg)
20 af Sveriges største udgivere har dannet fælles front og sat sig for sammen at bekæmpe den stigende brug af adblockere. Initiativtager til kampen mod adblockerne er IAB Sverige, der er en medlemsorganisation med fokus på online markedsføring.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Svenske medier laver fælles front mod adblockere
For abonnenter
Medier udgiver guide til bekæmpelse af adblockere
For abonnenter