Danske Medier: Ingen fælles tiltag mod adblockere

Svenske medier er gået sammen i kampen mod adblockere. Herhjemme har Danske Medier ingen konkrete planer om fælles initiativer mod adblockere.

20 af Sveriges største udgivere har dannet fælles front og sat sig for sammen at bekæmpe den stigende brug af adblockere. Initiativtager til kampen mod adblockerne er IAB Sverige, der er en medlemsorganisation med fokus på online markedsføring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også