MediaWatch

Danske Medier: Ingen fælles tiltag mod adblockere

Svenske medier er gået sammen i kampen mod adblockere. Herhjemme har Danske Medier ingen konkrete planer om fælles initiativer mod adblockere.

20 af Sveriges største udgivere har dannet fælles front og sat sig for sammen at bekæmpe den stigende brug af adblockere. Initiativtager til kampen mod adblockerne er IAB Sverige, der er en medlemsorganisation med fokus på online markedsføring.

Danske Medier er Danmarks repræsentant i IAB’s internationale sammenslutning. Den danske brancheorganisation for private medier har indtil videre valgt en mere afventende strategi end i Sverige.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs