Britisk regering går ind i kampen mod adblocking

Den britiske kulturminister sammenligner adblocking med piratkopiering og ønsker at ”at gøre noget” for at dæmme op for adblocking.
DANIEL HEDELUND

Den britiske kulturminister, John Whittingdale, går nu aktivt i kampen for at bekæmpe adblocking, dvs. de software tjenester, som gør det muligt for brugere at blokere annoncer på internettet. Det skriver thestack.com.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også