MediaWatch

Bureaugruppe henter ny digital chef

Bureaugruppen Mediabrands har ansat digital chef, der kommer fra konsulenthus.

Michael Ingemann | Foto: PR

Mediabrands har hyret Michael Ingemann som ny digital chef, oplyser bureaugruppen i en pressemeddelelse.

Han kommer fra en stilling som digital marketingdirektør i konsulenthuset Impact. Michael Ingemann kommer til at bestride en digital rolle, der går på tværs af bureauerne i Mediabrands-familien, bl.a. IUM, BPN og Media Print.

"Jeg glæder mig meget til at løse hovedopgaven – som i første omgang er, at samle alle de mange digitale kompetencer, som Mediabrands-bureauerne kan byde på," siger Michael Ingemann i pressemeddelelsen.

Fremover består Mediabrands digitale ledelsesteam af fem personer, der bl.a. tæller Michael Ingemann og Katrine Grandahl, der sidste år afløste Anders Larsen som digital chef i IUM.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Kritiseret aftale om rettighedsbetaling lagt på is, mediebureauer kigger efter alternativer til Facebook, DR dropper livekoncerter, podcastbureau udvider med nye formater, og lokale radio- og tv-stationer har fået inddraget deres sendetilladelser. Læs med, når vi gennemgår ugens største mediesager.

Producenter glæder sig over droppet aftale men afblæser ikke krise

En rettighedsaftale, som i måneder har betydet stop for udvikling af fiktion til streamingtjenester, blev torsdag forkastet af Create Denmark, og det er et skridt i den rigtige retning. Det mener bl.a. Producentforeningen. Nu pågår individuelle forhandlinger med tjenesterne, men det risikerer at trække ud til efter sommer, lyder det.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs