MediaWatch

Bureaugruppe henter ny digital chef

Bureaugruppen Mediabrands har ansat digital chef, der kommer fra konsulenthus.

Michael Ingemann | Foto: PR

Mediabrands har hyret Michael Ingemann som ny digital chef, oplyser bureaugruppen i en pressemeddelelse.

Han kommer fra en stilling som digital marketingdirektør i konsulenthuset Impact. Michael Ingemann kommer til at bestride en digital rolle, der går på tværs af bureauerne i Mediabrands-familien, bl.a. IUM, BPN og Media Print.

"Jeg glæder mig meget til at løse hovedopgaven – som i første omgang er, at samle alle de mange digitale kompetencer, som Mediabrands-bureauerne kan byde på," siger Michael Ingemann i pressemeddelelsen.

Fremover består Mediabrands digitale ledelsesteam af fem personer, der bl.a. tæller Michael Ingemann og Katrine Grandahl, der sidste år afløste Anders Larsen som digital chef i IUM.

Mere fra MediaWatch

Debat: Mediepolitik uden jordforbindelse

Magter folketing og regering at lave en medieaftale, der kan gennemføres, og vil den fungere i virkelighedens mediemarked? Sporene skræmmer. Den seneste medieaftale fra 2018 er et klart eksempel på, hvor galt det kan gå. Men den var desværre ikke en undtagelse. Sådan lyder det fra rådgiver og tidl. generaldirektør i DR Christian S. Nissen i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs