Bureaugruppe henter ny digital chef
Mediabrands har hyret Michael Ingemann som ny digital chef, oplyser bureaugruppen i en pressemeddelelse.
Han kommer fra en stilling som digital marketingdirektør i konsulenthuset Impact. Michael Ingemann kommer til at bestride en digital rolle, der går på tværs af bureauerne i Mediabrands-familien, bl.a. IUM, BPN og Media Print.
"Jeg glæder mig meget til at løse hovedopgaven – som i første omgang er, at samle alle de mange digitale kompetencer, som Mediabrands-bureauerne kan byde på," siger Michael Ingemann i pressemeddelelsen.
Fremover består Mediabrands digitale ledelsesteam af fem personer, der bl.a. tæller Michael Ingemann og Katrine Grandahl, der sidste år afløste Anders Larsen som digital chef i IUM.
Relaterede artikler:
Annoncesalget fortsætter ufortrødent sin digitale vækst
For abonnenter
Bureauer om tv-konflikt: Vi regner med løsning snarest
For abonnenter
Bureauer: Dk4 i problemer uden plads i grundpakke
For abonnenter