MediaWatch

TV 2 og DR omfavner ikke Instant Articles trods charmeoffensiv

Facebook inviterede danske medier til London i en charmeoffensiv om tjenestens muligheder. Medierne vægrer sig dog fortsat mod at kaste sig ud i en fuldblodssatsning på tjenesten Instant Articles.

En hidtil uset åbenhed omkring, hvordan nyhedsstrømmen fungerer på Facebook. Sådan beskriver chefen for sociale medier på TV 2, Jan Bjarke Mindegaard, det event, som Facebook afholdt i London i onsdags for udgivere.

Her præsenterede Facebook en række danske og andre nordiske medier for de muligheder, som det sociale medie stiller til rådighed for udgivere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs