
Facebook afholdt i går et seminar i London for en række danske medier. På dagsordenen stod de muligheder, som det sociale medie kan tilbyde medieudgivere.
Blandt deltagerne var Metroxpress. Facebook udgør allerede i dag en vigtig kilde til trafik for Metroxpress og ikke mindst interaktion med læserne, og den udvikling kommer ikke til at blive mindre i fremtiden, fortæller ansv. chefredaktør Jonas Kuld Rathje, som deltog på seminaret.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Radio- og podcastplatforme håber på mere fair konkurrence med ny støttemodel
Public Service Puljen og Innovationspuljen bliver åbnet for, at der kan søges støtte til lyd - og det er et vigtigt skridt, lyder det fra en række lydproducenter. Mens Podimo ”helt sikkert” vil søge, afventer Radio ABC og Zetland de endelige støttekriterier. Egmont ser nyt forretningspotentiale i aftalen.