MediaWatch

Jysk Fynske Medier har fusioneret tre selskaber

Tre datterselskaber i Jysk Fynske Medier er blevet fusioneret. Det nye, fælles selskab er på direktør-jagt.

Foto: Ole Frederiksen/Polfoto/Arkiv

Siden årsskiftet har tre datterselskaber i Jysk Fynske Medier været fusioneret til et kreativt servicebureau, oplyser Jysk Fynske Medier i en pressemeddelelse ifølge Danske Medier.

Datterselskaberne Detkoncept, GraphicCO og Europrint er således slået sammen til et kreativt servicebureau. Det nye selskab har 120 ansatte.

"Som ét fælles kreativt servicebureau kan kunderne få samlet alle løsninger ét sted – grafisk produkt og kreativ udvikling af al markedsføring udfoldet offline og online. Fusionen gør det både bedre og lettere for vores kunder på alle fronter," siger Thomas Mørup, partner i Detkoncept.

Det nye selskab søger en fælles direktør, ligesom der arbejdes med at finde et navn til selskabet, oplyser Jysk Fynske Medier.

Mere fra MediaWatch

Danske Medier kritiserer Facebooks ændring af artikelvisning

Medierne er ikke blevet orienteret på forhånd om Facebooks nye ændring, der begrænser visningen af artikler, som deles på platformen. Det vækker kritik fra Danske Medier, der kalder det en "magtdemonstration". Ifølge Facebook har man forsøgt.

Briefing: Ugen i mediebranchen

Nye medier gør indtog, gamle medievirksomheder gør op med røde tal, og kulturministeren har haft travlt med ny lovgivning og samråd. Få overblikket med denne uges overflyvning.

Nent frasælger endnu en bid af produktionsgren

Den britiske distributionsvirksomhed All3Media overtager Nent Studios' britiske distributionsselskab. Det sker som led i Nent Groups indsnævring af produktionsarmen, der skal koncentreres om fiktion og dramaproduktion.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs