MediaWatch

Jysk Fynske Medier har fusioneret tre selskaber

Tre datterselskaber i Jysk Fynske Medier er blevet fusioneret. Det nye, fælles selskab er på direktør-jagt.

Foto: Ole Frederiksen/Polfoto/Arkiv

Siden årsskiftet har tre datterselskaber i Jysk Fynske Medier været fusioneret til et kreativt servicebureau, oplyser Jysk Fynske Medier i en pressemeddelelse ifølge Danske Medier.

Datterselskaberne Detkoncept, GraphicCO og Europrint er således slået sammen til et kreativt servicebureau. Det nye selskab har 120 ansatte.

"Som ét fælles kreativt servicebureau kan kunderne få samlet alle løsninger ét sted – grafisk produkt og kreativ udvikling af al markedsføring udfoldet offline og online. Fusionen gør det både bedre og lettere for vores kunder på alle fronter," siger Thomas Mørup, partner i Detkoncept.

Det nye selskab søger en fælles direktør, ligesom der arbejdes med at finde et navn til selskabet, oplyser Jysk Fynske Medier.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Smal medieaftale i hus, mediedistributører forventer højere priser, borgerlige varsler tilbagrulning af forlig, endnu en streamingtjeneste gør indtog i Norden og ny virksomhed vil give podcasts international succes. Vi tager en rundtur i uge 21 i Mediedanmark.

K-ordfører kalder skrottet some-lovforslag for tidsspild

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Debat: Medieforhandlingerne viser skræmmende mangel på viden

Resultatet af medieforliget er et skævvredet mediemarked, hvor regeringen med pincet vil udpege, hvilke medier og hvilket indhold, der fortjener politikernes nåde. Sådan lyder det fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs