Jysk Fynske Medier har fusioneret tre selskaber

Tre datterselskaber i Jysk Fynske Medier er blevet fusioneret. Det nye, fælles selskab er på direktør-jagt.
Foto: Ole Frederiksen/Polfoto/Arkiv
Foto: Ole Frederiksen/Polfoto/Arkiv

Siden årsskiftet har tre datterselskaber i Jysk Fynske Medier været fusioneret til et kreativt servicebureau, oplyser Jysk Fynske Medier i en pressemeddelelse ifølge Danske Medier.

Datterselskaberne Detkoncept, GraphicCO og Europrint er således slået sammen til et kreativt servicebureau. Det nye selskab har 120 ansatte.

"Som ét fælles kreativt servicebureau kan kunderne få samlet alle løsninger ét sted – grafisk produkt og kreativ udvikling af al markedsføring udfoldet offline og online. Fusionen gør det både bedre og lettere for vores kunder på alle fronter," siger Thomas Mørup, partner i Detkoncept.

Det nye selskab søger en fælles direktør, ligesom der arbejdes med at finde et navn til selskabet, oplyser Jysk Fynske Medier.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også