MediaWatch

Huffington Post på vej til Danmark - i dialog med partnere

Det danske marked indgår i Huffingtons Posts varslede ekspansion til Norden, og en dialog med potentielle partnere er allerede i gang, bekræfter topchef.

Arianna Huffington, grundlægger af Huffington Post.

Hufftington Post har kurs mod det danske mediemarked, og den amerikanske mediekæmpe med over 200 mio. brugere er allerede i dialog med potentielle partnere, oplyser mediet.

I en mail til MediaWatch skriver driftsdirektør i Hufftington Post, Koda Wang, at Danmark er en del af Hufftington Posts planer om en nordisk ekspansion som tidligere omtalt i Børsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

B.T.'s fejlskud bekymrer ikke brancheorganisation

Direktør for Danske Medier ser B.T.’s investeringslyst som et sundhedstegn, selv om storbyeventyret kuldsejlede på under et år. Det er dog nødvendigt at knække koden til de lokale og digitale læsere, mener han.

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs