MediaWatch

"CNN ville jo aldrig have troet konkurrencen skulle komme fra Huffington Post"

Video fylder godt 20 pct. for Huffington Post i dag, men målet er at nå fifty-fifty snart. Her forklarer adm. dir. Jimmy Maymann, hvorfor tv har så høj prioritet.

NEW YORK

Hos Huffington Post er strategien klar. Inden for en meget overskuelig fremtid skal video fylde halvdelen af de millioner af klik, brugerne dagligt foretager på sitet. Senest har mediet offentliggjort planerne om at sende nyheder, dokumentarer og live-tv 24 timer i døgnet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs