Bonniers magasiner hopper på tv-toget

Bonniers svenske magasindivision, Bonnier Tidskrifter, indleder ny satsning på webtv.

Som et af de første magasinhuse i Skandinavien føjer Bonnier webtv til tilbuddet til læsere og annoncører. Det skriver Dagens Media.

Bonnier Tidskrifter i Sverige udvider med en ny tv-redaktion, skriver Dagens Media. Tv-afdelingen skal primært producere webtv-indslag til husets største websites som damernas.se og mama.nu.

"Vi laver en offensiv tv-satsning, hvor vi om kort tid vil lancere en række stærke webbtv-koncepter. Her mærker vi en stor efterspørgsel fra såvel læsere som annoncører, som vil udvikle kreative formater med os," siger Frida Boisen, digital chef og ansvarhavende udgiver, Bonnier Tidskrifter.

Bonniers magasinhus har rekrutteret to profiler fra produktionsselskabet Birdfish til at sparke satsningen i gang.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også