Wall Street Journal får egen kanal på Snapchat

Erhvervsmediet får sin egen kanal på Snapchats medietjeneste Discover, der har over 100 mio. brugere.

Medier som CNN, Buzzfeed og Daily Mail får nu selskab af Wall Street Journal på Snapchats tjeneste Discover. Det skriver onlinemediet Recode.

Det står stadig hen i det uvisse, hvornår brugerne kan se frem til at se Wall Street Journal. Snapchat Discover blev lanceret i januar og har i dag mere end 100 mio. daglige brugere.

Discover tæller i dag 16 kanaler fra medier som National Geographic, ESPN og Vice Media, der lægger nyhedsklip og indhold ud på tjenesten mod at få del i annonceindtægterne.

Mens beskeder på det sociale medie normalt slettes efter 10 sekunder, bliver indslag på Snapchat Discover liggende i 24 timer.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også