Twitter gør det nemmere at måle annoncers effekt

Twitter åbner en smule op for datarummet og vil give annoncører bedre muligheder for at se, hvor godt indsatsen virker.
Foto: Soeren Stache/AP/Polfoto/Arkiv
Foto: Soeren Stache/AP/Polfoto/Arkiv

Virksomheder på Twitter kan annoncere ved hjælp af de såkaldte promoted tweets. De bliver skudt ud til en given målgruppe mod betaling. Og nu giver Twitter bedre muligheder for at granske, hvordan de promoverede tweets klarer sig, skriver Adweek.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også