MediaWatch

Twitter gør det nemmere at måle annoncers effekt

Twitter åbner en smule op for datarummet og vil give annoncører bedre muligheder for at se, hvor godt indsatsen virker.

Foto: Soeren Stache/AP/Polfoto/Arkiv

Virksomheder på Twitter kan annoncere ved hjælp af de såkaldte promoted tweets. De bliver skudt ud til en given målgruppe mod betaling. Og nu giver Twitter bedre muligheder for at granske, hvordan de promoverede tweets klarer sig, skriver Adweek.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs