MediaWatch

Aftonbladet: Mobilen driver abonnementsalget

Den svenske tabloidavis Aftonbladet har fuld fokus på mobilen som omdrejningspunkt for fremtidens digitale abonnementer.

Mobil eller ingenting. Så skarpt trækker chefredaktør for Aftonbladet Plus, Ted Kudinoff, grænsen op, når den svenske tabloidavis beslutter, om den vil sætte gang i et nyt journalistisk projekt til sine digitale abonnenter. Forklaringen er ganske simpel.

"Mobil eksploderer. Da vi begyndte, havde vi 180.000 brugere om ugen. Nu har vi 4 mio.," fortalte Ted Kudinoff, der er chefredaktør for online-betalingsunivers Aftonbladet Plus, da han forleden holdt oplæg på konferencen "Premium og Paywalls – hvad virker?".

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs