Facebook udfordrer tv med ny måling
![Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6735965.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Facebook_nyheder_FOTO_DRESLING%2520JENS_POLFOTO__edited-1.jpg)
Facebook satser hårdt på levende billeder og har indgået en aftale med analysevirksomheden Nielsen, som giver annoncører mulighed for at måle effekten af Facebooks videokampagner.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Reklamegigant advarer Google mod falske klik
For abonnenter
Washington Post satser på Instant Articles
For abonnenter