MediaWatch

Gammel vin på digitale flasker sætter kursen på Information

Selvom Information har haft held med en relancering af indhold og abonnementstyper, er det gammeldags salgsteknikker, der skaffer kunder i butikken.

Det har givet svedige håndflader hos Information, at man i 2015 har investeret i tiltag, der skal modvirke den løbende afgang af printabonnenter. En solid bundlinje for året er vekslet til investeringer i en omlægning af avisen i april og indførelsen af en betalingsmur på information.dk som et af de sidste danske dagblade.

Status er efter første halvleg af 2015 tal, der peger i den rigtige retning, konkluderer adm. direktør Mette Davidsen-Nielsen. Satsningen på en mere nyhedsorienteret avis i hverdagene og en dybere weekendavis med nye tillæg har især sat gang i salget af kombinationsabonnementer med print i weekenden og digitalt i hverdage.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs