MediaWatch

Gammel vin på digitale flasker sætter kursen på Information

Selvom Information har haft held med en relancering af indhold og abonnementstyper, er det gammeldags salgsteknikker, der skaffer kunder i butikken.

Det har givet svedige håndflader hos Information, at man i 2015 har investeret i tiltag, der skal modvirke den løbende afgang af printabonnenter. En solid bundlinje for året er vekslet til investeringer i en omlægning af avisen i april og indførelsen af en betalingsmur på information.dk som et af de sidste danske dagblade.

Status er efter første halvleg af 2015 tal, der peger i den rigtige retning, konkluderer adm. direktør Mette Davidsen-Nielsen. Satsningen på en mere nyhedsorienteret avis i hverdagene og en dybere weekendavis med nye tillæg har især sat gang i salget af kombinationsabonnementer med print i weekenden og digitalt i hverdage.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs