
Det har givet svedige håndflader hos Information, at man i 2015 har investeret i tiltag, der skal modvirke den løbende afgang af printabonnenter. En solid bundlinje for året er vekslet til investeringer i en omlægning af avisen i april og indførelsen af en betalingsmur på information.dk som et af de sidste danske dagblade.
Status er efter første halvleg af 2015 tal, der peger i den rigtige retning, konkluderer adm. direktør Mette Davidsen-Nielsen. Satsningen på en mere nyhedsorienteret avis i hverdagene og en dybere weekendavis med nye tillæg har især sat gang i salget af kombinationsabonnementer med print i weekenden og digitalt i hverdage.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app