MediaWatch

Skal betalende læsere slippe for annoncer?

Ja, mener bl.a. Information og Ekstra Bladet, mens andre aviser ikke ser grund til at gøre forskel: Annoncer har altid været en del af pakken.

Foto: Jens Dresling/Polfoto/arkiv

I denne uge blev bannerannoncerne jaget på porten på betalingsdelen af information.dk. Som næste skridt i arbejdet med at lede læserne ind på den journalistiske 1. klasse , byggede avisen en stillekupé med fred for reklamebudskaber for betalende passagerer.

Til gengæld er den gratis del stadig bannerfinansieret.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs