Se og Hør om realitysatsning: Et ekstra ben i forretningen

Satsningen på reality skal supplere og ikke erstatte dækningen af andre stofområder, siger chefredaktør. Se og Hør opruster derfor redaktionelt og forventer at se et kommercielt udbytte.
HANS LØGSTRUP POULSEN

Se og Hør har meldt ud, at man vil satse endnu mere på dækningen af realitystjerner via portalen realitv.dk. Dermed går det Aller-ejede ugeblad i direkte konkurrence med Egmonts ugeblad Her og Nu, der i januar købte realityportalen.dk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også