MediaWatch

Se og Hør om realitysatsning: Et ekstra ben i forretningen

Satsningen på reality skal supplere og ikke erstatte dækningen af andre stofområder, siger chefredaktør. Se og Hør opruster derfor redaktionelt og forventer at se et kommercielt udbytte.

Se og Hør har meldt ud, at man vil satse endnu mere på dækningen af realitystjerner via portalen realitv.dk. Dermed går det Aller-ejede ugeblad i direkte konkurrence med Egmonts ugeblad Her og Nu, der i januar købte realityportalen.dk.

Se og Hør går i infight med Her og Nu om realitystjerner

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"

Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs