MediaWatch

Mediestøtte giver ungt medie blod på tanden

Stifterne af iværksættermediet Brain Gain Group lægger an til relancering med mediestøtte i ryggen.

Fra Brain Gain Groups event om etnicitet i medierne. | Foto: Brain Gain Group

Hos Brain Gain Group, der kalder sig et "kollektivt iværksætterprojekt" har de i øjeblikket travlt med at læse ansøgninger og cv'er.

De nuværende 20 tilknyttede skribenter og bidragydere skal, hvis alt går efter planen, frem mod 1. oktober fordobles. Det sker i forbindelse med, at det unge medieinitiativ relancerer og samler indholdet fra de tre nicheudgivelser Einfach, Eutropolis og Mediemagasinet på en ny platform, der får navnet Brain Food.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

B.T.'s fejlskud bekymrer ikke brancheorganisation

Direktør for Danske Medier ser B.T.’s investeringslyst som et sundhedstegn, selv om storbyeventyret kuldsejlede på under et år. Det er dog nødvendigt at knække koden til de lokale og digitale læsere, mener han.

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs