To nye nichemedier giver bolden op
Ugen så to nye nichemedier dukke op: Magasinet Sport Executive og det unge medieselskab Brain Gain Group udvider mediehylden.
![Foto: Foto: Brain Gain Group - fra premiere på programmet Eutropolis](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6579119.ece/ALTERNATES/schema-16_9/EUtropolis_istudiet.jpg)
Medieudbudet voksede i ugens løb, hvor der var premiere på to nye nichemedier.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Hvem er de nye mediestøtte-ansøgere?
For abonnenter