MediaWatch

Tech-giganter blokerer Flash-annoncer

Flash-annoncer går en svær tid i møde, efter at flere af verdens største tech-firmaer har valgt at blokere dem.

Foto: Jens Meyer/AP/Polfoto/Arkiv

Fra månedsskiftet indfører Google en auto-blokering af annoncer, som er programmet med Flash, på selskabets browser Chrome. Dermed følger Google i hølene på Apple, som har indført lignende blokering på browseren Safari, skriver Kampanje.

Ifølge kommerciel produktchef i VG, Elnaz Esmailzadeh, vil det påvirke mange brugere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs