Tech-giganter blokerer Flash-annoncer

Flash-annoncer går en svær tid i møde, efter at flere af verdens største tech-firmaer har valgt at blokere dem.
Foto: Jens Meyer/AP/Polfoto/Arkiv
Foto: Jens Meyer/AP/Polfoto/Arkiv

Fra månedsskiftet indfører Google en auto-blokering af annoncer, som er programmet med Flash, på selskabets browser Chrome. Dermed følger Google i hølene på Apple, som har indført lignende blokering på browseren Safari, skriver Kampanje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også