Sådan fordeler valgets annoncemillioner sig

Partiernes annoncekroner søger i højere grad mod digitale virkemidler, som banner, web-tv og social media, men traditionelle valgmedier, som outdoor, print og radio, er langt fra kasseret.
Politisk topmøde på TV 2
Politisk topmøde på TV 2

Valgkampen 2015 kører intensivt videre de næste 18 dage, og denne gang flytter partierne endnu flere penge over i flere forskellige digitale medier, ligesom de samlede annonceinvesteringer ventes at overgå andre valg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også