MediaWatch

Sådan fordeler valgets annoncemillioner sig

Partiernes annoncekroner søger i højere grad mod digitale virkemidler, som banner, web-tv og social media, men traditionelle valgmedier, som outdoor, print og radio, er langt fra kasseret.

Politisk topmøde på TV 2

Valgkampen 2015 kører intensivt videre de næste 18 dage, og denne gang flytter partierne endnu flere penge over i flere forskellige digitale medier, ligesom de samlede annonceinvesteringer ventes at overgå andre valg.

Det er den generelle vurdering af kampagneaktiviteterne fra GroupM, der på nuværende tidspunkt ikke vil sætte tal på fordelingen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Det globale bogsalg steg i 2021

Salget af bøger på tværs af fysiske og digitale salgskanaler er steget med mellem fem og ti pct. i størstedelen af de 18 lande, som indgår i en ny kortlægning af det globale bogsalg i 2021.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs