MediaWatch

Kforum vil slå Markedsføring på mediefronten og kursusbanen

Q&A: Med overtagelsen af Bureaubiz indleder Kforum det, der ligner et "end game" om dækningen af marketing- og bureaustoffet, siger direktør.

Sammen med Louise Grau udgør Timme Bisgaard Munk ledelsen af det udvidede Kforum | Foto: Kforum

I dag annoncerede de to digitale nichemedier Kforum og Bureaubiz, at de rykker sammen under Kommunikationsforums ejerskab og tag. Her fortæller redaktør og direktør for Kforum, Timme Bisgaard Munk, hvorfor.

”Vi har haft en dialog igennem længere tid og synes, at der er en stor komplementaritet imellem os. Vi dækker begge en niche, men på hver sin måde. Bureaubiz har en mere traditionel journalistisk trade press-tilgang, som vi ikke har dyrket så meget. Omvendt har Bureaubiz ikke været så stærke på views og baggrund, som vi har dyrket,”siger Timme Bisgaard Munk, redaktør og direktør for Kommunikationsforum A/S.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs