MediaWatch

Kforum vil slå Markedsføring på mediefronten og kursusbanen

Q&A: Med overtagelsen af Bureaubiz indleder Kforum det, der ligner et "end game" om dækningen af marketing- og bureaustoffet, siger direktør.

Sammen med Louise Grau udgør Timme Bisgaard Munk ledelsen af det udvidede Kforum | Foto: Kforum

I dag annoncerede de to digitale nichemedier Kforum og Bureaubiz, at de rykker sammen under Kommunikationsforums ejerskab og tag. Her fortæller redaktør og direktør for Kforum, Timme Bisgaard Munk, hvorfor.

”Vi har haft en dialog igennem længere tid og synes, at der er en stor komplementaritet imellem os. Vi dækker begge en niche, men på hver sin måde. Bureaubiz har en mere traditionel journalistisk trade press-tilgang, som vi ikke har dyrket så meget. Omvendt har Bureaubiz ikke været så stærke på views og baggrund, som vi har dyrket,”siger Timme Bisgaard Munk, redaktør og direktør for Kommunikationsforum A/S.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Smal medieaftale i hus, mediedistributører forventer højere priser, borgerlige varsler tilbagrulning af forlig, endnu en streamingtjeneste gør indtog i Norden og ny virksomhed vil give podcasts international succes. Vi tager en rundtur i uge 21 i Mediedanmark.

K-ordfører kalder skrottet some-lovforslag for tidsspild

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Debat: Medieforhandlingerne viser skræmmende mangel på viden

Resultatet af medieforliget er et skævvredet mediemarked, hvor regeringen med pincet vil udpege, hvilke medier og hvilket indhold, der fortjener politikernes nåde. Sådan lyder det fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs