Kforum vil slå Markedsføring på mediefronten og kursusbanen

Q&A: Med overtagelsen af Bureaubiz indleder Kforum det, der ligner et "end game" om dækningen af marketing- og bureaustoffet, siger direktør.
Sammen med Louise Grau udgør Timme Bisgaard Munk ledelsen af det udvidede Kforum | Foto: Kforum
Sammen med Louise Grau udgør Timme Bisgaard Munk ledelsen af det udvidede Kforum | Foto: Kforum

I dag annoncerede de to digitale nichemedier Kforum og Bureaubiz, at de rykker sammen under Kommunikationsforums ejerskab og tag. Her fortæller redaktør og direktør for Kforum, Timme Bisgaard Munk, hvorfor.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også