MediaWatch

Forbrugerrådet hyrer bureau i kamp mod tv-pakker

Forbrugerrådet Tænk har hyret bureauet Farmen til kampagne, der skal øge presset på tv-distributører og politikere for at give tv-seerne friere kanalvalg.

Forbrugerrådet Tænk er gået til angreb på distributørernes tv-pakker. Nu skal forbrugerne have lov til at vælge selv, og dermed slippe for at betale for de tv-kanaler, som de alligevel aldrig ser, lyder det.

For at løfte den kommunikationsoprustning har Forbrugerrådet koblet ekstern hjælp på opgaven. Bureauet er Farmen, der er hyret til at føre kampagne for frit valg af tv-pakker. Kampagnens konkrete mål er at understøtte en underskriftsindsamling for frit kanalvalg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent tager navneskifte til Viaplay

Nordic Entertainment Group hedder fremover Viaplay Group. Det skal sende klart signal om, at medieselskabet har fokus skåret knivskarpt mod streamingfremtiden.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs