MediaWatch

Svenske medier indgår aftale med Spotify

Aftonbladet, Expressen og SBS Discovery er blandt svenske medier, der skal publicere indhold på ny Spotify-platform.

Aftonbladet er blandt en række svenske medier, der skal levere tv-indhold til den relancerede Spotify-platform.

"Distributørens individuelle magt er forbi. Nu har vi en hjemmebase, hvor alt indhold skal kunne findes, men vi skal også sprede godbidder ud på andre platforme."

Sådan lyder det fra Jan Scherman, chef for Aftonbladet TV i et interview med Dagens Media. Her forklarer han, hvorfor Aftonbladet netop har indgået en aftale med streamingtjenesten Spotify om at dele video-indhold.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs