Nyt Jubii vil i medie top 10
Jubii satser på native advertising for at løfte annonceomsætningen, når sitet i morgen relancerer som nyheds- og underholdningssite med ambitioner om at fordoble brugertallet.
![Adm. direktør Martin Schradieck | Foto: Jubii](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6829093.ece/ALTERNATES/schema-16_9/martin-schradieck-jubii.jpg)
Fra top 40 til top 10.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Smil med nyt Jubii: Indfører humørbarometer på artikler
For abonnenter