MediaWatch

Smil med nyt Jubii: Indfører humørbarometer på artikler

Jubii relancerer fra næste uge som nyhedsmedie for positive nyheder og indhold om livstil, familie- og fritidsliv.

Jubii relancerer som netmedie for positive nyheder og livstil med nyt logo og identitet, udviklet af firmaet Combine og Nordjyske.

Så glad vil den her artikel gøre dig. Det skal en nyt humørbarometer vise dig, når du besøger det nye Jubii, der relancerer som nyhedsmedie for livsstil og fritidsliv fra midten af næste uge.

Jubii vil relancere sig selv som nyhedsmedie 

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs