MediaWatch

DR's digitale spring kræver brydetag om rettighedsaftaler

DR's nye strategi med højere digitalt ambitionsniveau er helt afhængig af en modernisering af de mange, ofte meget udgiftstunge rettighedsaftaler, DR har med store og små interessenter.

Streaminguniverset DR TV

DR's nye opprioriterede digitale kurs, der blev fremlagt for en uge siden, betyder, at DR løfter de digitale ambitioner op på niveau med traditionel tv og radio.

Udgangspunktet er, at radio og tv stadig står stærkt hos befolkningen, men at mediebrugen flytter sig især blandt børn og unge.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

LA sendte politisk tv-reklame under FCK-kamp

Trods dansk forbud mod at sende politiske reklamer på tv tonede Liberal Alliance alligevel frem med politiske budskaber i reklamepause på TV3+ onsdag. Det kunne ske, fordi TV3+ sender fra Sverige, skriver LA-formand på Twitter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs