MediaWatch

Rørbye Rønn: Store børn skal finde Ultra - ikke YouTube

DR lancerer i dag en ny opprioriteret digital kurs for public service-virksomheden, hvor alle ambitioner og indhold fra tv og radio også skal findes digitalt.

Særligt DR's indhold til de store børn skal gennem en digital opprioritering de næste år, og alle borgere skal lettere kunne finde DR’s indhold på den platform, de bruger.

Det er kernen i DR’s nye strategiplan ”Værd at dele. Stadig mere original, mere digital”, hvis hovedelementer netop er offentliggjort.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs