MediaWatch

Nye webtal: Digitalt dagstal bliver hovedvaluta for JP/Politikens Hus

Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken vil væk fra månedlige brugertal og vil fremover bedømmes på de helt nye daglige digitale brugertal.

COO Dorthe Bjerregaard-Knudsen

Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken vil fremover bruge de nye digitale dagstal, når de tre medier kommunikerer deres digitale markedspositioner.

Det sker i forlængelse af, at Danske Medier Research opgraderer de digitale målinger, så der kommer et nettotal, der udtrykker mediernes samlede digitale brugertal på tværs af platformene – desktop, mobil og tablet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Her er partiernes erhvervspolitik

Manglende arbejdskraft og selskabsskattelettelser vil stå højt på den erhvervspolitiske dagsorden under det kommende folketingsvalg, mener politisk redaktør. Trods udfordringer får erhvervslivet dog næppe megen opmærksomhed under valgkampen. Få overblikket over partiernes erhvervspolitiske ønsker her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs