Politiken.dk taber hvert 3. klik - men vinder 50.000 profiler

Otte dage efter Politiken.dk indførte sin nye login-strategi, har 50.000 læsere oprettet en brugerprofil, mens trafikken er barberet til to tredjedele. En succes, siger ansv. chefredaktør Bo Lidegaard.
Foto: /ritzau/arkiv/Jens Dresling/
Foto: /ritzau/arkiv/Jens Dresling/

Relanceringen af Politiken.dk har på kort tid lavet dybe forandringer i avisens digitale fundament. Godt en uge efter er status et drastisk trafikfald og en markant vækst i den registrede læserkreds, siger chefredaktør Bo Lidegaard.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også