Politiken.dk taber hvert 3. klik - men vinder 50.000 profiler
![Foto: /ritzau/arkiv/Jens Dresling/](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7284543.ece/ALTERNATES/schema-16_9/ipad_nyheder_nettet_politiken_Jens_Dresling_Polfoto.jpg)
Relanceringen af Politiken.dk har på kort tid lavet dybe forandringer i avisens digitale fundament. Godt en uge efter er status et drastisk trafikfald og en markant vækst i den registrede læserkreds, siger chefredaktør Bo Lidegaard.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Twitter-brugere i hed debat om Politikens nye forside
For abonnenter
Lidegaard: ”I dag laver vi et stunt”
For abonnenter