MediaWatch

Politiken.dk taber hvert 3. klik - men vinder 50.000 profiler

Otte dage efter Politiken.dk indførte sin nye login-strategi, har 50.000 læsere oprettet en brugerprofil, mens trafikken er barberet til to tredjedele. En succes, siger ansv. chefredaktør Bo Lidegaard.

Foto: /ritzau/arkiv/Jens Dresling/

Relanceringen af Politiken.dk har på kort tid lavet dybe forandringer i avisens digitale fundament. Godt en uge efter er status et drastisk trafikfald og en markant vækst i den registrede læserkreds, siger chefredaktør Bo Lidegaard.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs