MediaWatch

Rapport: Medier misser annonce-potentiale på mobilen

Mange medier har nu flere brugere via smartphones end fra computer, men den kommercielle udnyttelse er ikke fulgt med brugertallene. Forskel repræsenterer stort kommercielt potentiale, vurderer Danske Medier.

Foto: ULRIK JANTZEN/DANSKE BANK

Alt tyder på, at mobilmarkedet efter et langt tilløb står foran en betydelig vækst i de kommende år.

Det konkluderer Danske Medier i en ny rapport, ”Mobilannoncering i Danmark”.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs