
Betal tre dollar om måneden og få førsteret til at se de nyeste videoer med din yndlings "youtuber". Sådan lyder konceptet bag den amerikanske mediestartup Vessel, der vil lancere i begyndelsen af 2015.
Vessel er skabt af stifter og tidl. adm. direktør for streamingtjenesten Hulu, Jason Kilar, samt tidligere teknisk chef på Hulu, Richard Tom, og er en videotjeneste ala Youtube. I modsætning til Youtube står Vessel imidlertid på to ben: en gratis annoncefinansieret version, og en premium version, hvor seerne for 2,99 dollar om måneden skal se på færre annoncer og altså tidlig adgang til video-goodies fra populære, etablerede internet-kendisser.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app