Schibsteds mobile nyhedssatsning har fuld kraft frem

Nyhedsapp'en 'Omni', der er Schibsteds seneste bud på et digitalt nyhedsmedie, er et lille år efter lanceringen blandt de mest besøgte nyhedssites i Sverige. 

Mens flere danske medier investerer i mere selvstændig journalistik på de digitale platforme har den norske mediekoncern Schibsted fået godt fat med den svenske nyhedssatning 'Omni', der er baseret på at at give nyhedsoverblik i noteform.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også