MediaWatch

Schibsteds mobile nyhedssatsning har fuld kraft frem

Nyhedsapp'en 'Omni', der er Schibsteds seneste bud på et digitalt nyhedsmedie, er et lille år efter lanceringen blandt de mest besøgte nyhedssites i Sverige. 

Mens flere danske medier investerer i mere selvstændig journalistik på de digitale platforme har den norske mediekoncern Schibsted fået godt fat med den svenske nyhedssatning 'Omni', der er baseret på at at give nyhedsoverblik i noteform.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs