Ny annonceplatform vil bruge transparens som våben på hårdt marked

Værdikæden mellem annoncører og medier er blevet uigennemskuelig og fyldt med unødvendige aktører, lyder det fra annonceplatformen Adnuntius, der er på vej til Danmark.
Der er i forvejen hård konkurrence på det marked for annoncehandel, som Adnuntius vil ind på. | Foto: Lucas Jackson/Reuters/Ritzau Scanpix
Der er i forvejen hård konkurrence på det marked for annoncehandel, som Adnuntius vil ind på. | Foto: Lucas Jackson/Reuters/Ritzau Scanpix

Den norske annonceplatform Adnuntius står overfor sin entre i Danmark og Sverige. Her håber dens ejere at gøre sit indtog på annoncemarkedet med argumenter om gennemsigtighed og ingen skjulte gebyrer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også