EB og Aller ser bedring i hårdt annoncemarked: ”Går langsommere, end vi kunne ønske os”

Annoncemarked i modvind. Selvom Ekstra Bladet ikke er eksponeret mod printannoncer kan annoncedirektør Thomas Lue Lytzen godt mærke et presset marked. Det samme gælder salgschef hos Aller Media.
Flere medier har haft et hårdt år på annoncemarkedet. På det digitale marked melder Ekstra Bladet og Aller Media om en hård sommer, men håb for bedring i efteråret. | Foto: Jens Dresling
Flere medier har haft et hårdt år på annoncemarkedet. På det digitale marked melder Ekstra Bladet og Aller Media om en hård sommer, men håb for bedring i efteråret. | Foto: Jens Dresling

Indtil videre har 2023 været et hårdt år at sælge medieannoncer i for landets medieselskaber.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår