IRM spår recession på annoncemarkedet gennem 2023 og vækst igen fra 2024

”Det er IRM’s vurdering, at den svage annoncekonjunktur fortsat vil gøre sig gældende i resten af 2023,” udtaler adm. direktør. Instituttet spår bedring til næste år.
Foto: Pr / Irm
Foto: Pr / Irm

Det svenske analyseinstitut Institutet för Reklam- och Mediestatistik, IRM, som står for at udregne reklameforbrug og prognoser for annonceinvesteringer i Danmark, forudser, at det danske annoncemarked vil skrumpe i år med 0,9 pct. i forhold til 2022. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også