Influencerbureau vokser 20 procent og holder overskuddet oven vande

”Det koster penge at tjene penge,” siger adm. direktør om Represented by Bloggers Delights strategi for 2022 og 2023, hvor fokus er på at hæve toplinjen, selvom det er på bekostning af bundlinjen.
Foto: Bloggers Delight/pr
Foto: Bloggers Delight/pr

Hos et af landets største influencerbureauer Represented by Bloggers Delight har omsætningen igen haft pil op det seneste år, mens investeringer i flere medarbejdere omvendt har trukket overskuddet ned.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også