Make Influence starter 2023 med ny investor og to færre direktører

To ud af tre direktører udtræder af Make Influence. Samtidig har selskabet fået en ny investor med ombord og planlægger en opdatering af sin platform, oplyser adm. direktør.
Foto: Make Influence/pr
Foto: Make Influence/pr

Forandringens vinde blæser over selskabet bag den datadrevne marketingplatform Make Influence, hvor finansdirektør Frederik Kondrup og teknologidirektør Frederik Kiel Jespersen fratræder. Det bekræfter adm. direktør Rasmus Larsen over for MediaWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også