MediaWatch

Spotify opkøber onlinespil

Spotify har købt onlinespillet Heardle, som passer godt ind i streamingtjenestens planer for at udvikle de interaktive muligheder for platformen, lyder det.

Foto: Brendan Mcdermid/Reuters/Ritzau Scanpix

I januar købte New York Times det gratis onlinespil Wordle. Nu har Spotify fulgt i avishusets fodspor og købt det lignende koncept Heardle, der laver musikquizspil. Det skriver tech.eu.

New York Times udtalte om købet af Wordle at have betalt “i den lave ende af et syvcifret beløb”, og millioner af brugere er ifølge mediet siden strømmet til spillets platform, hvor man kan gætte et dagligt ord.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs